Select your language : Nederlands  Deutsch
Verkoop : 033 457 33 44

Helpdesk : 0900 10 10 125 (€ 0,70 p/m)
E-mail : helpdesk@interword.nl
Skip Navigation Links
Home
InterWord
Modules
Websjablonen
Prijzen
Veelgestelde vragen
Contact

Hoe werkt het?

 

Stap 1

U start Microsoft Word op en klikt op de knop InterWord.

 

Stap 2

U kiest de te bewerken pagina die direct in Microsoft Word geopend wordt.

 

Stap 3

U brengt de wijzigingen aan en sluit af. Uw website is per direct bijgewerkt!

Op dezelfde wijze kunt u ook nieuwe pagina’s toevoegen.

 

Zó eenvoudig is InterWord!

 

 

 

 

Navigatie-menu: Hiermee kunt u zelf uw hoofdmenu samenstellen, menu’s aan of uit zetten en bepalen in welke volgorde deze zichtbaar moeten zijn. Vervolgens kunt u per menu onbeperkt submenu’s aanmaken.

 

In het bovenstaande voorbeeld van InterWord zijn bijvoorbeeld “InterWord” en “Websjalonen” een hoofdmenukeuze.

 

Gebruikersbeheer: U kunt hier gebruikers aanmaken met een gebruikersnaam en een wachtwoord om toegang te krijgen tot InterWord. Per gebruiker kunt u opgeven welke pagina’s door hem/haar bewerkt mogen worden.

 

Modulebeheer: Via modulebeheer kunt u uw website ieder gewenst moment uitbreiden met beschikbare modules, zoals een fotoboek. De functionaliteiten van de module zijn meteen beschikbaar.

 

Paginabeheer: In paginabeheer kunt u de door u gebruikte modules per menukeuze aanzetten of uitzetten. Als u bijvoorbeeld de module fotoboek gebruikt, kunt u zelf bepalen op welke pagina’s van uw website een fotoboek komt te staan. Ook kunt u eenvoudig ‘tijdelijk’ iets op uw website toevoegen.

 

Websjablonen: U website heeft een bepaalde ‘look & feel’, dat noemen wij een websjabloon. Met InterWord bent u echter niet beperkt tot slechts één websjabloon. U kunt direct of in de loop van de tijd besluiten dat u verschillende sjablonen voor uw website wilt gebruiken. De door u gekozen sjablonen blijven allemaal voor u beschikbaar en kunt u hier terugvinden. Het wisselen van websjabloon gaat volledig automatisch. U hoeft alleen aan te kiezen, InterWord doet de rest. Zo kunt u dus letterlijk in seconden van website wisselen!

 

E-mail beheer: In het e-mail beheer kunt u zelf uw e-mail gebruikers aanmaken en uw  mail beheren.

 

Klantgegevens: Hier staat uw persoonlijke informatie vermeld. Wijzigingen in bijvoorbeeld adres of contactpersoon kunt u hier aangeven.

 

Webwinkel: De webwinkel is de plaats waar u uitbreidingen op InterWord aan kunt schaffen.

 

Logboek: In het logboek kunt u precies terugvinden welke handelingen door wie verricht zijn.

 



Wat onze klanten zeggen...
“In ons eerste gesprek leek het me zo makkelijk, dat het bijna niet mogelijk was… Hier hadden we tijden naar gezocht! Nu we er mee werken blijkt alles nog eenvoudiger… We kunnen alles zelf aanpassen en veranderen met het simpele gebruik van Word. Super dus!”

Nadine en Mike Veeneman
Restaurant de Buurman

http://www.restaurantdebuurman.nl

Powered by InterWord